« اخبار حوزهزنده باد یاد امام ره و شهداء »

سلام وتسلیت به حجه ابن الحسن عج،رهبر آزاده و حجاج بیت الله الحرام ، جامعه مسلمانان و شیعه به ویژه مردم مسلملن ایران و شما خواهران عزیز
و سلام بر عزیزانی که در عید قربان عیدی که جلوگاه تعبد و تسلیم ابراهیمیان حنیف و فصل قرب یافتن مسلمانان به خداوند و در روزی که مجرای فیض الهی و بهانه عنایت رحمانی به بندگان مومن و مطیع و مسلم است، فدا شدند و در اثر بی مسئولیتی و بی کفایتی عده ای عزیزانی که از داشته ها و خواسته های خویش گذشته بودند تا به مرز عبودیت و به حوزه قربانگاه قدم نهند در اثر این بی مسئولیتی و تعمد آنان که پای خلاف از مرز طاعت فرا نهادند و دست تعدی به حریم حرمات الله گشودند این عزیزان و حجاج عزیز که وسیله قربشان و عیدشان که روز تقرب به خداوند بود را به عزا و ماتم تبدیل کردند.
این رژیم ال سعود که زمینه این اقدام را فراهم آورد به جرم و گناه گرفتار است و به وسیله معصیت از ساحت قرب ربوبی دور گشته و چون در تعلقات و تمنیات گرفتارند دچار نفس اماره و شر وسواس خناسند که خواهش دل را بر خواست خدا مقدم کردند.
ما خواهران حوزه علمیه الزهرا س این اقدام و کاهلی و تعمد آل سعود افرادی که طاعت و اطاعت الله را با هوای نفس مبادله کردند و دیو هوا را برگزیدند و با این برگزیدنشان زوار خانه خدا از صدمه هوا پرستیشان در امان نمانند را محکوم می نماییم و خواستار هستیم که علماء و سیاستمداران جهان اسلام هرچه زودتر برای اداره حرمین شریفین اقدامی انجام دهند.
ما بسیجیان و طلاب و اساتید حوزه الزهرا س به دادگاه بین الملل و سازمان کنفرانس اسلامی شکایت می کنیم که چرا باید حجه ابن الحسن عج و رهبر آزاده مدظله العالی و حجاج بیت الله الحرام و جامعه مسلمانان را عزادار کنند با ضعف مدیریت و سوء عملکردشان باید به دادگاه بین الملل پاسخگو باشند.
ما خواهران طلبه اعلام نفرت و انزجار می کنیم از رژیمی که فاجعه منا را رقم زد و این فاجعه نماد بی کفایتی آل سعود بود.و میلیون ها قلب جوشیده از ایمان و لبریز از عشق را به عزا و ماتم تبدیل کرد.آل سعود بداند این توهین و بی احترامی ها با این اقدامات نمی تواند وحدت بین مسلمین و مبارزه با دشمنان شیعه را در این مکان مقدس که عرش زمین است و فرش آسمان از بین ببرد.
آل سعود آدم کش بداند که کعبه دل و جان ماست، ایمان و باور ماست، همه چیز ماست، تا هست آیینمان پابرجاست و تا هستیم زیارت کعبه فرض الهی بر دوش ماست .حج آیینه آیین ماست.
ما خواهران طلبه به تمامی دشمنان مسلمین جهان به ویژه آل سعود اعلام می داریم که تمامی حجاجی که در منا قربانی شدند با سلاح اندیشه و نیروی عشق به خدا به ما درس فراموش کردن در راه خدا و ذوب شدن “من ها” در “ما” را دادند و باید آل سعود توضیحات قانع کننده ای به امت اسلامی درباره فاجعه مصیبت بار منا ارائه نماید.
و سلام و درود ما بر شهدای منا و بر شهدای یمن و کشورهای اسلامی، بر شهدای یمن قهرمان و کشورهای اسلامی که زیر گلوله های آتشین آل سعودند.سلام ما بر زخم های پیکر شهدای منا و شهدای یمن و سلام ما بر درد های دل شیعیان جهان و بازماندگان این عزیزان.
مرگ بر رژیم ال سعود
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل


موضوعات: بدون موضوع
   شنبه 11 مهر 1394


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
جمعی از طلاب خواهر شهرستان شهربابکیم که به امید خدا در پی انجام وظیفه ایم. یا حق
جستجو
وصیت شهدا
حدیث موضوعی
دانشنامه عاشورا
زیارت عاشورا
من کالای ایرانی میخرم